Pierwszy przetarg - nieruchomości niezabudowane gmina Raków powiat kielecki
Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, w postępowaniu upadłościowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie VIII Wydział Gospodarczy ds. upadłościowych i restrukturyzacyjnych, sygn. akt KR1S/GUp-s/555/2025 sprzeda w ramach przetargu nieograniczonego:
a) udział 1/2 w prawie własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 42/1 położonej w miejscowości Rakówka, gmina Raków, powiat kielecki – cena wywoławcza 19 443,00 zł;
b) nieruchomość gruntową niezabudowaną stanowiącą działkę o numerze ewidencyjnym 95 o pow. 0,9800 ha położonej w miejscowości Lipiny, gmina Raków, powiat kielecki – cena wywoławcza 61 397,00 zł;
c) nieruchomość gruntowa niezabudowana stanowiąca działkę o numerze ewidencyjnym 321 o pow. 0,3600 ha położona w miejscowości Szumsko, gmina Raków, powiat kielecki – cena wywoławcza 19 536,00 zł.
Termin składania ofert: 17 grudnia 2025 godz. 12:00 na adres biura Syndyka tj. ul. Mogilska 15B/5, 31-542 Kraków w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
a) „OFERTA NABYCIA NIERUCHOMOŚCI UDZIAŁ W DZIAŁCE 42/1 KR1S/GUp-s/555/2025 – NIE OTWIERAĆ”,
b) „OFERTA NABYCIA NIERUCHOMOŚCI DZIAŁKA 95 KR1S/GUp-s/555/2025 – NIE OTWIERAĆ”,
c) „OFERTA NABYCIA NIERUCHOMOŚCI DZIAŁKA 321 KR1S/GUp-s/555/2025 – NIE OTWIERAĆ”,
O dacie złożenia oferty decyduje data wpływu, a nie data nadania u operatora pocztowego. Dopuszczalne jest także złożenie oferty bezpośrednio w biurze Syndyka w godzinach od 9:00 do 16:00 od poniedziałku do czwartku.
Warunkiem uczestnictwa w Przetargu jest wpłata wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na wskazany poniżej rachunek masy upadłości:
46 8436 0003 0000 0536 0991 0001
Tytułem: wadium w przetargu KR1S/GUp-s/555/2025
Wadium wnosi się osobno dla złożonej oferty zakupu każdej z działek. Wadium wpłacone celem złożenia oferty zakupu jednej działki nie uprawnia do udziału w przetargu na inną działkę.
Opis i oszacowanie dostępne w biurze syndyka bądź zostanie udostępnione po kontakcie telefonicznym: 12 350 60 25
WARUNKI PRZETARGU:
REGULAMIN PRZETARGU
(dalej: „Regulamin”)
sprzedaży nieruchomości wchodzących w skład masy upadłości
Szczepana Sławskiego osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej,
w postępowaniu upadłościowym prowadzonym przez
Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, VIII Wydział Gospodarczy dla spraw upadłościowych i restrukturyzacyjnych
sygn. akt KR1S/GUp-s/555/2025
§ 1
DEFINICJE
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
1) Syndyku – należy przez to rozumieć Annę Rykała, wyznaczoną na syndyka w postępowaniu upadłościowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, VIII Wydział Gospodarczy dla spraw upadłościowych i restrukturyzacyjnych, doradca restrukturyzacyjny nr licencji 1729, adres do korespondencji: ul. Mogilska 15B/5, 31-542 Kraków;
2) Sądzie - należy przez to rozumieć Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, VIII Wydział Gospodarczy dla spraw upadłościowych i restrukturyzacyjnych;
3) Upadłym - należy przez to rozumieć Szczepana Sławskiego, osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej;
4) Nieruchomościach – należy przez to rozumieć:
a) udział w wysokości 1/2 w prawie własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 42/1 położonej w miejscowości Rakówka, gmina Raków, powiat kielecki, dla której Sąd Rejonowy w Kielcach, VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi Księgę Wieczystą Nr KI1L/00024363/3;
b) prawo własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 95 położonej w miejscowości Lipiny, gmina Raków, powiat kielecki oraz nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 321 położonej w miejscowości Szumsko, gmina Raków, powiat kielecki dla których Sąd Rejonowy w Kielcach, VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi Księgę Wieczystą Nr KI1L/00134036/6
5) Przetargu - należy przez to rozumieć przetarg pisemny na sprzedaż Nieruchomości wchodzących w skład masy upadłości Upadłego;
6) Aukcji – należy przez to rozumieć aukcję przeprowadzoną przez Syndyka w przypadku złożenia co najmniej dwóch ważnych ofert za cenę nie niższą niż cena wywoławcza, pomiędzy którymi różnica w cenie jest nie wyższa niż 5.000,00 zł pomiędzy ofertą o najniższej cenie a cenie najwyższej;
7) Oferencie - należy przez to rozumieć podmiot składający ofertę nabycia Nieruchomości w ramach Przetargu;
8) Uczestniku Przetargu - należy przez to rozumieć Oferenta, który przystąpił do Przetargu z zachowaniem wszystkich postanowień Regulaminu;
9) Zwycięzcy Przetargu – należy przez to rozumieć Uczestnika Przetargu, który został wybrany przez Syndyka i którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ewentualnie który został wyłoniony jako wygrywający Aukcję;
10) K.c. – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2022.1360 t.j. z dnia 2022.06.29);
11) Pr. up. - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (Dz.U.2022.1520 t.j. z dnia 2022.07.20).
§ 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady przeprowadzenia Przetargu na sprzedaż Nieruchomości wchodzących w skład masy upadłości Upadłego.
2. Przetarg ogłasza, organizuje i przeprowadza Syndyk, wyznaczony do pełnienia funkcji przez Sąd w sprawie o sygn. akt KR1S/GUp-s/555/2025.
3. Celem Przetargu jest sprzedaż Nieruchomości za najwyższą oferowaną cenę.
4. Czynności związane z Przetargiem wykonuje Syndyk lub osoba przez niego upoważniona.
5. Nieruchomości są opisane szczegółowo w operacie szacunkowym, sporządzonym na zlecenie Syndyka w ramach opisu i oszacowania składnika masy upadłości. Elektroniczna kopia operatu szacunkowego została umieszczona na stronie syndyka: www.syndycykrakow.pl w zakładce „Aktualne oferty”.
6. Dostęp do aktualnej treści księgi wieczystej Nieruchomości można uzyskać za pośrednictwem strony internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości: www.ekw.ms.gov.pl.
7. W sprawach dotyczących Przetargu lub Nieruchomości, osoby zainteresowane mogą kierować pytania do Syndyka na dane kontaktowe wskazane w Regulaminie.
8. Nieruchomości nie są nowe, były używane i sprzedawane jest w takim stanie, w jakim znajduje się w chwili sprzedaży; syndyk wskazuje, że Nieruchomości mogą wymagać przeprowadzenia odpowiednich prac remontowych.
9. Oględziny Nieruchomości są możliwe po uprzednim uzgodnieniu terminu z Syndykiem lub osobą przez niego upoważnioną. Nabywca składając Ofertę powinien zapoznać się ze stanem technicznym Nieruchomości.
§ 3
WYMOGI UCZESTNICTWA W PRZETARGU
1. Cena wywoławcza w stosunku do:
a) udziału 1/2 w prawie własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 42/1 położonej w miejscowości Rakówka, gmina Raków, powiat kielecki – wynosi 19 443,00 zł;
b) w stosunku do nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 95 o pow. 0,9800 ha położonej w miejscowości Lipiny, gmina Raków, powiat kielecki – wynosi 61 397,00 zł;
c) w stosunku do nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 321 o pow. 0,3600 ha położonej w miejscowości Szumsko, gmina Raków, powiat kielecki – wynosi 19 536,00 zł.
2. W ramach Przetargu istnieje możliwość złożenia oferty nabycia jednej działki ewidencyjnej, dwóch działek ewidencyjnych lub wszystkich działek ewidencyjnych, ofertę składa się odrębnie dla każdej z działek.
3. W Przetargu mogą brać udział osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne, o których mowa w art. 331 k.c.
4. Cudzoziemcy mogą uczestniczyć w Przetargu po spełnieniu warunków określonych w ustawie z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz. U. z 2016 r. poz. 1061 ze zm.). W Przetargu nie może uczestniczyć Syndyk oraz Upadły. Odpowiednio stosuje się art. 157a ust. 2 p.u.
5. Wszelkie koszty związane z zakupem Nieruchomości, w tym koszty notarialne, leżą po stronie nabywcy. Każdy z Oferentów ponosi koszty związane z udziałem w Przetargu.
6. Warunkiem uczestnictwa w Przetargu jest wpłata wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na wskazany poniżej rachunek masy upadłości:
46 8436 0003 0000 0536 0991 0001
Tytułem: wadium w przetargu KR1S/GUp-s/555/2025
7. Wadium wnosi się osobno dla złożonej oferty zakupu każdej z działek. Wadium wpłacone celem złożenia oferty zakupu jednej działki nie uprawnia do udziału w przetargu na inną działkę. Wadium wnosi się nie później niż do końca terminu składania ofert, przy czym liczy się faktyczny termin uznania kwoty wadium na rachunku bankowym syndyka do godziny 12:00. Brak wadium do godziny 12:00 do dnia składania ofert skutkuje odrzuceniem oferty.
8. Wadium zwraca się w razie odwołania, zamknięcia, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym, a także na rzecz Uczestnika Przetargu, którego Oferta nie została wybrana przez Syndyka. Wadium zwraca się bez odsetek oraz nie podlega waloryzacji.
9. Wadium uiszczone przez Uczestnika Przetargu, który przetarg wygrał (Zwycięzcy Przetargu), zalicza się na poczet ceny nabycia Nieruchomości.
§ 4
SKŁADANIE OFERT
1. Oferent składa na piśmie w zaklejonej kopercie ofertę dotyczącą nabycia konkretnej działki wchodzącej w skład Nieruchomości w terminie do dnia 17 grudnia 2025 roku do godz. 12:00 z pominięciem systemu teleinformatycznego, zgodnie z art. 216ab pr. up., na adres biura Syndyka tj. ul. Mogilska 15B/5, 31-542 Kraków z dopiskiem:
a) „OFERTA NABYCIA NIERUCHOMOŚCI UDZIAŁ W DZIAŁCE 42/1 KR1S/GUp-s/555/2025 – NIE OTWIERAĆ”,
b) „OFERTA NABYCIA NIERUCHOMOŚCI DZIAŁKA 95 KR1S/GUp-s/555/2025 – NIE OTWIERAĆ”,
c) „OFERTA NABYCIA NIERUCHOMOŚCI DZIAŁKA 321 KR1S/GUp-s/555/2025 – NIE OTWIERAĆ”,
2. O dacie złożenia oferty decyduje data wpływu, a nie data nadania u operatora pocztowego. Dopuszczalne jest także złożenie oferty bezpośrednio w biurze Syndyka w godzinach od 9:00 do 15:00 od poniedziałku do czwartku.
3. Oferty, które wpłynęły do biura Syndyka po upływie terminu do składania ofert pozostawia się bez rozpoznania.
4. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium. Oferta musi zostać podpisana.
5. Jeżeli Oferenta reprezentuje inna osoba do oferty dołącza się oryginał pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego do uczestnictwa w przetargu oraz nabycia Nieruchomości.
6. W przypadku nabycia Nieruchomości do majątku wspólnego, warunkiem jest złożenie oferty przez oboje małżonków albo przez jednego małżonka wraz z pisemną zgodą drugiego małżonka do uczestnictwa w przetargu oraz nabycia Nieruchomości. Jeżeli uczestnik przetargu pozostający w związku małżeńskim zamierza nabyć Nieruchomość do majątku osobistego dołącza do oferty oświadczenie o nabywaniu Nieruchomości do majątku osobistego.
7. Niedopuszczalne jest złożenie oferty uzależniającej zawarcie umowy sprzedaży Nieruchomości od spełnienia warunku.
8. Oferty niespełniające warunków określonych w Regulaminie, niekompletne, poniżej ceny wywoławczej, będą odrzucane bez wzywania do uzupełnienia braków. Po zakończeniu Przetargu oferty nie podlegają zwrotowi.
9. Wzór oferty stanowi załącznik do Regulaminu – nie jest jednak on wiążący a jedynie stanowi instrukcję, oferty składane z pominięciem wzoru a spełniające wymogi Regulaminu również są przyjmowane.
§ 5
OTWARCIE OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w Kancelarii Notarialnej notariusza Łukasza Chruszczyka, ul. Mogilska 15B/3, 31-542 Kraków w dniu 17 grudnia 2025 godz. 13:00.
2. Wypis z notarialnego protokołu otwarcia ofert zawierającego oświadczenie syndyka o wybraniu oferty zostanie złożony do akt postępowania, a syndyk w terminie 7 dni od dnia otwarcia ofert prześle informację do Zwycięzcy Przetargu, o tym, że jego oferta została wybrana. Wybór oferty nie będzie stanowił zawarcia umowy sprzedaży.
3. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli co najmniej jeden z uczestników złożył ofertę odpowiadającą warunkom Przetargu. W przypadku braku ofert Syndyk stwierdza zamknięcie przetargu z powodu nieprzystąpienia oferentów do Przetargu.
4. Syndyk według uznania wybiera najkorzystniejszą ofertę bądź stwierdza zamknięcie Przetargu bez wybrania jakiejkolwiek z ofert.
5. Syndyk odrzuca oferty nieodpowiadające warunkom Przetargu, w szczególności zawierające cenę poniżej ceny wywoławczej. Syndyk odrzuca również oferty nieczytelne lub budzące uzasadnione wątpliwości co do ich treści.
6. W przypadku złożenia co najmniej dwóch ważnych ofert za cenę nie niższą niż cena wywoławcza, pomiędzy którymi różnica w cenie jest nie wyższa niż 5.000,00 zł pomiędzy ofertą o najniższej cenie a cenie najwyższej, Syndyk przeprowadza Aukcję. Syndyk zarządza Aukcję nie wcześniej niż po upływie 7 dni od otwarcia ofert, o czym tego samego dnia informuje uprawnionych oferentów e-mailowo, wskazując w e-mailu datę, miejsce i godzinę aukcji.
7. Warunki aukcji są następujące:
1) warunkiem dopuszczenia do udziału w Aukcji jest złożenie oferty spełniającej warunki określone w Regulaminie;
2) cenę wywoławczą będzie stanowić najwyższa cena z zaoferowanych przez oferentów dopuszczonych do udziału w aukcji;
3) oferta złożona w toku aukcji przestaje wiązać, gdy inny uczestnik Aukcji złoży wyższą ofertę;
4) postąpienie w Aukcji ustala się na kwotę 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
5) Aukcję prowadzi syndyk;
6) syndyk rozpoczyna Aukcję od podania ceny wywoławczej, zaś uczestnicy Aukcji oferują ceny wyższe co najmniej o kwotę postąpienia, o której mowa w pkt 4) powyżej;
7) syndyk wybiera ofertę uczestnika Aukcji (udziela przybicia), który zaoferował najwyższą cenę, a zarazem żaden z innych uczestników aukcji nie zaproponował ceny wyższej co najmniej o kwotę postąpienia, pomimo dwukrotnego powtórzenia przez Syndyka najwyżej zaoferowanej ceny;
8) trzecie powtórzenie przez syndyka najwyżej zaoferowanej ceny jest równoznaczne z przybiciem;
9) Syndyk dokonuje wyboru oferenta, któremu udzielono przybicia, przy czym, jeżeli w ramach Aukcji żaden z uczestników nie zaproponuje ceny wyższej niż cena wywoławcza, o której mowa w pkt 2) powyżej, przybicie następuje na rzecz tego Oferenta dopuszczonego do udziału w aukcji, który zaproponował najwyższą cenę, zaś w przypadku ofert identycznych cenowo, syndykowi przysługuje prawo swobodnego wyboru Oferenta;
8. O wyborze oferty, oferent, którego oferta została wybrana (Zwycięzca Przetargu), zostanie zawiadomiony przez Syndyka drogą mailową oraz telefoniczną lub na wskazany w ofercie adres, przy czym zawiadomienie nie jest konieczne wobec oferenta, którego oferta została wybrana w ramach aukcji i który był obecny w trakcie aukcji oraz przybicia, co odnotowuje się w protokole.
§ 6
ZAWARCIE UMOWY
1. Nabywcą jest Zwycięzca Przetargu (lub Aukcji), który jest zobowiązany do nabycia Nieruchomości w drodze umowy sprzedaży zawartej w formie aktu notarialnego po cenie wskazanej w ofercie, nie niższej niż cena wywoławcza.
2. Umowa sprzedaży Nieruchomości powinna być zawarta w terminie do 2 miesięcy od dnia wybrania oferty przez Syndyka.
3. Dokładny termin zawarcia umowy sprzedaży określa Syndyk niezwłocznie po otrzymaniu od Zwycięzcy Przetargu informacji o gotowości do zawarcia umowy sprzedaży, a w szczególności o gotowości do zapłaty ceny. W razie braku wyboru notariusza przez Zwycięzcę Przetargu, notariusza w sposób wiążący wskazuje Syndyk.
4. Wadium przepada na rzecz masy upadłości w razie uchylania się Zwycięzcy Przetargu od zawarcia umowy sprzedaży Nieruchomości i zapłaty ceny na warunkach określonych w Regulaminie. W szczególności wadium przepada w razie niezawarcia umowy z przyczyn zależnych od Zwycięzcy Przetargu w terminie 2 miesięcy od dnia wyboru oferty. Jeżeli zawarcie umowy nie nastąpi z przyczyn, za które Zwycięzca Przetargu nie ponosi odpowiedzialności, wpłacone przez niego wadium podlega zwrotowi.
5. Cenę nabycia Zwycięzca Przetargu uiszcza jednorazowo w drodze przelewu na wskazany przez Syndyka rachunek bankowy masy upadłości. Cena nabycia powinna zostać uznana na wskazanym rachunku bankowym na co najmniej 3 dni przed dniem wyznaczonym na zawarcie umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego.
6. Nieuiszczenie w terminie ceny nabycia lub jedynie częściowe jej uiszczenie uznaje się za uchylenie od zawarcia umowy i powoduje skutek, o którym mowa w ust. 4 powyżej.
7. Syndyk nie jest odpowiedzialny względem nabywcy Nieruchomości z tytułu rękojmi za wady.
8. Nabywca Nieruchomości ponosi wszelkie koszty, w szczególności opłaty i podatki, związane z umową sprzedaży. Koszty związane z Nieruchomością, w szczególności obciążenia podatkowe, ponosi od dnia przeniesienia własności Nieruchomości.
9. Sprzedaż dokonana w ramach postepowania upadłościowego ma skutki sprzedaży egzekucyjnej opisane w art. 313 pr.up.
10. Protokolarne przekazanie Nieruchomości nastąpi w terminie uzgodnionym pomiędzy nabywcą a Syndykiem, jednak nie później niż w terminie 7 dni od zawarcia umowy sprzedaży.
11. Niedopuszczalne jest potrącenie jakichkolwiek wierzytelności przysługujących nabywcy w stosunku do Upadłego lub do masy upadłości z ceną nabycia.
§ 7
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie rozstrzygnięcia Syndyka są ostateczne i nie podlegają zaskarżeniu, z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa.
2. Uczestnictwo w Przetargu oznacza potwierdzenie, że Oferent zapoznał się z Regulaminem, zrozumiał jego treść, przyjmuje jego treść bez zastrzeżeń oraz zobowiązany jest do jego przestrzegania.
3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie obowiązują odpowiednie przepisy prawa.
4. Dane kontaktowe Syndyka są następujące:
1) adres korespondencyjny: ul. Mogilska 15B/5, 31-542 Kraków;
2) e-mail: biuro@syndycykrakow.pl;
3) tel: (12) 350 60 25.
5. Na podstawie art. 701 § 3 Kodeksu cywilnego Syndyk zastrzega sobie prawo zmiany warunków przetargu lub odwołania przetargu bez podania przyczyn. Art. 704 §2 zd. 3 k.c. nie znajduje zastosowania.
6. Administratorem danych osobowych jest Syndyk – Anna Rykała, doradca restrukturyzacyjny nr licencji 1729, adres do korespondencji: ul. Mogilska 15B/5, 31-542 Kraków, e-mail: biuro@syndycykrakow.pl, tel.: (12) 356-55-73.
7. Dane osobowe są przetwarzane w celu:
1) przeprowadzenia przetargu, weryfikacji ofert, wyboru oferty oraz zawarcia i wykonania umowy sprzedaży – art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze (w szczególności wynikających z Prawa upadłościowego, przepisów podatkowych i rachunkowych, archiwizacji) – art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora (zapewnienie przejrzystości i bezpieczeństwa postępowania, kontakt, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami, dokumentowanie czynności) – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
8. Przetwarzane są dane podane w ofercie i w toku postępowania: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres, PESEL/NIP/KRS, dane kontaktowe, dane pełnomocnika, dane rachunku bankowego do zwrotu wadium, dowód wpłaty wadium oraz inne informacje wymagane przepisami. Dane wrażliwe takie jak np. dane dot, zdrowia nie są przetwarzane i prosimy o ich nieprzekazywanie.
9. Dane mogą być ujawniane: sądom i organom publicznym uprawnionym na mocy prawa (w szczególności sądowi prowadzącemu postępowanie), notariuszowi sporządzającemu akt/protokół, bankowi prowadzącemu rachunek masy upadłości, operatorom pocztowym/kurierom, dostawcom usług IT/Księgowym/Audytorskim na podstawie umów powierzenia, a także innym podmiotom uczestniczącym w postępowaniu, w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego przeprowadzenia. Co do zasady dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Jeśli wyjątkowo dojdzie do takiego przekazania (np. usługi chmurowe), zastosujemy odpowiednie zabezpieczenia przewidziane przez RODO (np. standardowe klauzule umowne).
10. Dane będą przechowywane przez czas trwania przetargu i czynności z nim związanych, a następnie przez okres wymagany przepisami (w tym co najmniej 5 lat dla dokumentacji księgowej, licząc od końca roku obrotowego) oraz do upływu terminów przedawnienia roszczeń wynikających z postępowania lub umowy.
11. Masz prawo żądać: dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia (gdy podstawa prawna na to pozwala), przenoszenia danych (gdy podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. b lub f), a także wnieść sprzeciw wobec przetwarzania opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, uodo.gov.pl).
12. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w przetargu, rozliczenia wadium oraz ewentualnego zawarcia umowy. Brak podania danych uniemożliwi przyjęcie oferty lub zwrot wadium. Twoje dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
13. Dane pozyskujemy bezpośrednio od Ciebie/Twojego pełnomocnika oraz z publicznych rejestrów (np. KW, CEIDG, KRS) w zakresie dopuszczalnym prawem.
WZÓR
Dane Oferenta:
Imię i nazwisko / Nazwa firmy: .........................................................
Adres zamieszkania / siedziby: .........................................................
Numer PESEL / NIP / KRS: .........................................................
Telefon kontaktowy: .........................................................
Adres e-mail: .........................................................
OFERTA NABYCIA NIERUCHOMOŚCI
w postępowaniu o sygn. akt .........................................................
Działając jako Oferent w przetargu pisemnym ogłoszonym przez Syndyka masy upadłości niniejszym składam ofertę nabycia:
Nieruchomości / udziału w nieruchomości w wysokości …../……… stanowiącej działkę ewid. nr ……………. o pow. ………………., położonej w …………………………………………..(adres), objętej księgą wieczystą nr …………………………..,
za cenę: ......................................................... zł (słownie: ......................................................... zł),
W załączeniu przedkładam:
1. Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium w wysokości ………………….. zł na rachunek bankowy masy upadłości;
2. Informacje o rachunku bankowym do ewentualnego zwrotu wadium;
3. ......................................................... (np. pełnomocnictwo – jeśli dotyczy);
4. ......................................................... (np. zgoda małżonka – jeśli dotyczy);
5. ......................................................... (np. oświadczenie o majątku osobistym – jeśli dotyczy).
Oświadczam, że:
– zapoznałem(am) się z Regulaminem Przetargu i akceptuję jego treść bez zastrzeżeń;
– jestem świadomy(a), że nieruchomość jest sprzedawana w stanie istniejącym;
– oferta nie jest uzależniona od spełnienia żadnych warunków;
– zobowiązuję się, w przypadku wyboru mojej oferty, do zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego na warunkach określonych w Regulaminie i zapłaty ceny nabycia w wymaganym terminie.
– wyrażam zgodę na doręczanie korespondencji na powyższy adres e-mail
.............................................................
(miejscowość, data)
.............................................................
(czytelny podpis Oferenta lub osoby uprawnionej do reprezentacji)
Administratorem danych jest Syndyk – Anna Rykała, ul. Mogilska 15B/5, 31-542 Kraków, biuro@syndycykrakow.pl, (12) 356-55-73. Dane przetwarzamy w celu przeprowadzenia przetargu, realizacji obowiązków prawnych i zawarcia/wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b, c, f RODO). Odbiorcy: sąd, notariusz, bank, operator pocztowy, dostawcy IT/księgowości, uprawnione organy. Okres: przez czas postępowania, następnie zgodnie z przepisami i do upływu przedawnienia roszczeń. Prawa: dostęp, sprostowanie, ograniczenie, usunięcie, przenoszenie, sprzeciw (gdy podstawa to lit. f), skarga do PUODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału; brak uniemożliwia przyjęcie oferty. Brak zautomatyzowanego podejmowania decyzji/profilowania.

